Tootekaebused
Kui ostetakse palju, võib mõnikord juhtuda, et mõned kaubad lähevad valesti. Kui teie ostetud kaubaga tekib garantiiperioodi jooksul viga, on teil seaduslik õigus selle vea hüvitamist nõuda. Uuesti ostetud kaupadele antakse 2-aastane garantii. See algab alates ostukuupäevast.
1. Palun saatke meile vajalik teave meie pretensioonivormi kaudu.
Reklamatsiooni/vea kirjelduses palun esitage üksikasjalik kirjeldus (mis on viga, kus see asub, kuidas see avaldub, millal viga ilmnes).
2. Meie pretensioonimeeskond võtab teiega ühendust niipea kui võimalik, et teavitada teid järgmistest sammudest.
3. Kui on vaja saata teie kaup kontrollimiseks, siis palun mõistke, et see võib võtta aega. Eelkõige palume tekstiilesemed ja jalatsid meile tagasi saata pestud või puhastatud kujul.
Palun saatke pakend koos kaubaga aadressil:
XtremGear
L. Podjavorinská 21
98401, Lučenec, Slovakkia
Garantii antakse vastavalt õigusaktidele. Me ei võta vastutust kahjustuste ja defektide eest, mis tulenevad ebaõigest kasutamisest, käitamisest, ladustamisest, hooletusest või ebaõigest hooldusest ja hooldusest, liigsest kasutamisest või ebaprofessionaalsest remondist volitamata teeninduspartneri poolt.