Üldised müügitingimused
1. IDENTIFITSEERIMIS- JA KONTAKTANDMED
1.1 Müüja:
Ettevõte: Martin Danko
Peakontor: Adyho 2935/6, 98401 Lucenec, Slovakkia
ICO: 37242431
KÄIBEMAKSUKOHUSTUSLASE NUMBER: SK1043324238
(edaspidi „Müüja“)
Aadress (kauplus):
Xtremgear.ee
L. Podjavorinskej 21
SK-984 01, Lucenec
Slovakkia
Tel. +421 905 167 640
Kontaktisik. Martin Danko
E-post: info@xtremgear.com
1.2 TAGASISAATMISAADRESS
Palun saatke oma tagastus järgmisel aadressil:
XtremGear
L. Podjavorinskej 21
SK-98401 Lucenec
Slovakkia
1.3 Järelevalveasutus:
Banskobystricky kraj'i riiklik järelevalveasutus.
Street Dolna 46, 974 01 Banska Bystrica
bb@soi.sk
tel. +421484124969
1.4 XtremGear e-poe müügitingimused (edaspidi tingimused) kehtivad internetiaadressil www.xtremgear.ee asuvast ostukeskkonnast (edaspidi: e-pood) kaupade ostmisel.
1.5 Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi: Klient) ja e-poe omaniku Ing. Martin Danko (edaspidi Müüja või XtremGear) vahel kaupade ostmisel.
1.6 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poe vahendusel ostetud kaupade käsitlemisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigi seadused.
1.7 Müüjale jääb õigus ühepoolselt muuta e-poe kasutajatingimusi ja hindu. Müüja annab muudatustest teada interneti lehel www.xtremgear.ee. Kui Klient esitas tellimuse enne muudatuste jõustumist, siis rakendatakse ostu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ning hindu.
2. KAUBA HIND JA TOODETE KIRJELDUSED
2.1 Kõik e-poe toodete hinnad sisaldavad 20%-list käibemaksu ning on esitatud eurodes.
2.2 Kliendile kehtivad hinnad, mis on e-poes avaldatud tellimuse tegemise hetkel, v.s. juhtudel, kui toote vale hind avaldati tehnilise vea ehk rikke tõttu või kui Klient pidi aru saama, et tegemist on veaga.
2.3 E-poe tooted on reeglina olemas Müüja jaekauplustes või laos. Toodete saadavust ei saa tagada, kuna laoseis võib tehniliste tõrgete tõttu olla ekslik.
2.4 Toote hinnale võib lisanduda vastavalt Kliendi poolt valitud tarneteenusele ja ostu summale ka transpordi tasu.
2.5 Toote müügilehel on toodet kirjeldav üldinfo. Samuti võib toote lehel olla toote spetsifikatsioon, teiste kasutajate arvamused ning niisamuti kasulikud nõuanded toote või teenuse kasutamiseks.
3. TELLIMUSE ESITAMINE
3.1 Tellimusi saab esitada e-poes registreeritud kasutajana sisse logides või anonüümse Kliendina.
3.2 Klient valib e-poes toote või tooted ja lisab need ostukorvi.
3.3 Klient sisestab küsitud andmed ja valib kättesaamise viisi.
3.4 Klient kontrollib ostukorvi õigsust, seejärel kinnitab ostukorvi.
3.5 Kui Klient vajutab meelepärasele makseviisile, siis nõustub Klient Müüja ostutingimustega ning Klient suunatakse edasi makset vormistama.
3.6 Klient tasub tellimuse eest maksekeskkonnas.
3.7 Pärast makse sooritamist saadab Müüja Kliendile tellimuse kinnituse e-kirjaga.
4. MAKSEVIISID
4.1 E-poes sooritatud ostude eest tasub Klient kauba eest 100% ettemaksuna.
4.2 Maksmine toimub eurodes.
4.3 Tellimuse eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide või kaardimakse abil.
4.4 Tasumine toimub väljaspool e-poodi, turvalises PayPal interneti keskkonnas.
4.5 Müüjal puudub ligipääs Kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
5. TOODETE KOHALETOOMINE
5.1 Xtremgear.ee toimetab e-poest ostetud kaubad Eesti siseselt kohale reeglina 3-5 tööpäeva jooksul, pakkudes tarneks järgmiseid võimalikke teenuseid:
* DPD
* GLS
6. TOODETE TAGASTAMINE JA VAHETAMINE
6.1 Kliendil on õigus tellimusest 30. kalendripäeva jooksul põhjust avaldamata taganeda ning tellitud toode/tooted ümber vahetada või need hoopis täielikult tagastada.
6.2 Toodete tagastamiseks tuleb Müüjale esitada taganemisavaldus 30. kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamise hetkest. Täidetud taganemisavaldus tuleb saata koos tagastatava kaubaga Müüjale.
6.3 Juhul, kui puudub võimalus 30. päeva jooksul kaup tagastada, siis tuleb loobumissoovist Müüjat teavitada e-maili teel, saates täpse info aadressile info@xtremgear.com.
6.4.1 Toote tagastamise ja vahetamise eelduseks on täielikult kasutamata ning komplektne toode, millel on alles kõik originaaletiketid, originaalpakend ja muud saadetisega kaasas olnud dokumendid. Samuti peab kaup olema samaväärselt pakendatud, kui see oli saabudes - eemaldamata peavad olema kõik kauba kaitseks paigaldatud lisad (nt. kaitsekile ekraanil). Kui pakendit ei ole võimalik avada seda rikkumata, siis ei ole originaalpakendis toote tagastamine nõutav.
6.4.2 Kui ostuga kaasnes kingitus või muu sarnaselt liigitatav kaup, siis tuleb koos soetatud kaupadega tagastada ka mainitud lisatooted(s.t. tagastada tuleb kõik saadud tooted).
6.5 Kliendil on õigus tootega tutvuda viisil nagu see on lubatud tavapärases kaupluses ning Klient vastutab tootega tutvumisel tekkinud kahju eest juhul, kui tootega tutvumise tagajärjel on sellele tekkinud väärtust vähendav kahju.
6.6 Juhul, kui prooviperioodil toimunud kauba kasutamine ületab tutvumiseks mõistliku aja ulatuse või kui tagastatav kaup ei ole uue samalaadse kaubaga analoogses seisukorras, siis on Müüjal õigus arvestada Kliendile tagastamisele kuuluvast summast ühepoolselt maha kauba väärtuse vähenemisele vastav hüvitis, mille ulatus määratakse kindlaks lähtudes tagastatud toote väärtuse võimaliku vähenemise ulatusest. Hüvitise suurusest teavitatakse Klienti esimesel võimalusel pärast selle määramise kinnitamist.
6.7 Tagastamis- ja vahetusõigus ei kehti kaupadele: mis riknevad või vananevad kiiresti(nt. perioodiliselt ilmuvad ajakirja trükised), on suletud pakendiga ning ei ole enam kõlblikud tagastamiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud(nt. kosmeetika, keemiakaubad, toiduained jm.), ja kaupa, mis on personaliseeritud või modifitseeritud(nt. köied).
7. PRETENSIOONIDE ESITAMINE
7.1 Kliendil on õigus pretensioon esitada tasutud toote või teenuse eest, kui selle kvaliteet ei vasta lubatule ning seda 2. aasta jooksul kauba kättesaamise kuupäevast. Klient on kohustatud Müüjat teavitama kaubaga tekkinud probleemist esimesel võimalusel ning mitte hiljem, kui 2. kuu möödudes.
7.2 Müüja ei vastuta tellitud toote mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.
7.3 Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkinud kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sh. kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüjal ei ole võimalik mõjutada.
7.4 Pretensiooni esitamiseks tuleb kirjutada aadressile info@xtremgear.com. Pretensiooni on vajalik märkida Kliendi kontaktandmed, probleemi täpne kirjeldus, dokumendi esitamise kuupäev ning lisada ostu tõendav dokument.
7.5 Kirjalikule kaebusele vastab Müüja hiljemalt 15. päeva jooksul. Kui selle aja piires ei ole Müüjal võimalik esitatud kaebust lahendada, siis teavitatakse Klienti sellest kirjalikult ning määratakse uus mõistlik ajapiir.
7.6 Kliendi ja Müüja vahel tekkinud lahkarvamused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamise korral on Kliendil õigus esitada avaldus Tarbijakaitsesse (SOI, Dolna ul. 46, 974 01 Banska Bystrica bb@soi.sk tel. +421484124969)
Lisaks on kõikidele Klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil: http://ec.europa.eu/odr.
8. KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
8.1 Klient annab e-poes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega Müüjale õiguse koguda ja töödelda Kliendi isikuandmeid (sh: ees- ja perekonnanimi, telefoninumber, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-posti aadress).
8.2 Müüja kasutab Kliendi poolt esitatud isikuandmeid sooritatud ostude kohta kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega selles ulatuses, mis on vajalik Kliendi poolt esitatud tellimuse täitmiseks.
8.3 Müüja ei edasta Kliendi andmeid kolmandatele isikutele v.a. makseteenust osutavale PayPal-le ja tarneteenust pakkuvale ettevõtjale selles ulatuses, mis on vajalik kauba Kliendini toimetamiseks.
8.4 Müüja töötleb Kliendi isikuandmeid kooskõlas Müüja privaatsuspoliitikaga, mis on täies mahus kättesaadav SIIT.
Tingimused on värskendatud 14.4.2024, Lučenec.